Regionální muzeum v Teplicích, p.o.

DeutschDeutsch EnglishEnglish ČeskyČesky

Nacházíte se na starých webových stránkách. Teplické muzeum má nové webové stránky. ODKAZ ZDE

Profil v síti Facebook

Nacházíte se na starých webových stránkách. Teplické muzeum má nové webové stránky. ODKAZ ZDE

Muzeum Teplice O muzeu Výběrová řízení Archiv → „Dodávka a montáž elektrické požární signalizace pro Regionální muzeum v Teplicích, p.o. Archeologický depozitář Sobědruhy“

Archiv

Dodávka a montáž elektrické požární signalizace pro Regionální muzeum v Teplicích, p.o. Archeologický depozitář Sobědruhy

Datum: 5. 9. 2016
Evidenční číslo: VZ-452/2016
Vyřizuje/linka: Miloslav Černý
E-mail: cerny@muzeum-teplice.cz

Výzva k podání nabídky na plnění veřejné zakázky malého rozsahu na stavební práce s názvem „Dodávka a montáž elektrické požární signalizace pro Regionální muzeum v Teplicích, p.o. Archeologický depozitář Sobědruhy“

Vážený dodavateli,
v souladu s § 12 odst. 3 a dle § 18 odst. 5 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění (dále jen „zákon“), Vás

v y z ý v á m

k podání nabídky na plnění veřejné zakázky malého rozsahu na stavební práce s názvem “Dodávka a montáž elektrické požární signalizace pro Regionální muzeum v Teplicích, p.o. Archeologický depozitář Sobědruhy“. Tato výzva je zároveň i zadávací dokumentací.

Nejedná se o veřejnou zakázku zadávanou podle zákona. Pokud zadavatel chce některá ustanovení zákona použít, výslovně to v této výzvě uvádí, při posuzování míry naplnění těchto ustanovení postupuje analogicky, jako dle zákona.

1. Základní údaje o zadavateli:
Název: Regionální muzeum v Teplicích, příspěvková organizace
Zastoupený: Ing. Bohuslavem Bočkem, ředitelem
Sídlo: Zámecké náměstí 14, 415 01 Teplice
IČ: 00083 241
Kontaktní osoba ve věcech technických: Miloslav Černý
Telefon: 731 449 173
e-mail:cerny@muzeum-teplice.cz
Kontaktní osoba ve věcech organizačních Ing. Bohuslav Boček
telefon:775 424 221
e-mail: bocek@muzeum-teplice.cz

2. Předmět nabídky:
Veřejná zakázka řeší kompletní elektrické protipožární zabezpečení objektu Archeologického depozitáře v Sobědruhách s připojením systému na PCO HZS Ústeckého kraje. Práce budou provedeny podle projektové dokumentace, zpracované Marcelou Procházkovou, Projekce EPS, Balbínova 424/10, 460 01 Liberec 12, která je přílohou výzvy.

3. Doba a místo plnění:
Nejzazší termín plnění veřejné zakázky je stanoven do 15. 12. 2016 včetně předání.
Místo plnění: Archeologický depozitář Sobědruhy, Srbická 479, Teplice

4. Prokázání kvalifikace:
Zadavatel požaduje prokázat v nabídce splnění kvalifikačních předpokladů
• Základní kvalifikační předpoklady
– dle § 53 odst. 1 písm. a) až l)zákona čestným prohlášením;
• Profesní kvalifikační předpoklady
– dle § 54 písm. a) zákona výpisem z obchodního rejstříku či z jiné obdobné evidence, je-li v ní uchazeč zapsán, na starší 90 dnů k poslednímu dni lhůty pro podání nabídek;
– dle § 54 písm. b) zákona dokladem o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména dokladem prokazujícím příslušné živnostenské oprávnění či licenci
Uchazeči mohou k prokázání základních kvalifikačních předpokladů dle § 53 odst. 1 zákona a profesních kvalifikačních předpokladů dle § 54 zákona využít za podmínek stanovených v § 127 zákona výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů ne staršího než 3 měsíce.
Uchazeči mohou k prokázání kvalifikačních předpokladů využít za podmínek stanovených v § 134 zákona certifikátu vydaného v rámci systému certifikovaných dodavatelů ne staršího než 1 rok. Tento certifikát nahrazuje prokázání kvalifikace uchazeče v rozsahu v něm uvedených údajů, u základních kvalifikačních předpokladů dle § 53 odst. 1 zákona.

Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být v souladu s ustanovením § 57 odst. 2 zákona k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dní. Doklady k prokázání kvalifikačních předpokladů se mohou předkládat v prosté kopii, v českém nebo slovenském jazyce.
Zadavatel bude při posuzování kvalifikace postupovat analogicky dle hlavy V. zákona.
Uchazeči, kteří neprokáží kvalifikaci v požadovaném rozsahu, budou z výběrového řízení vyloučeni.

5. Hodnocení nabídek:
Zadavatel hodnotí předložené nabídky podle základního hodnotícího kritéria nejnižší nabídkové ceny, přičemž hodnocena bude cena včetně DPH, maximálně však 760 000,- Kč včetně DPH.
Uvedená cena včetně DPH je maximální a nejvýše přípustná. V případě, že uchazeč podá vyšší nabídku, bude jeho nabídka hodnotící komisí vyřazena a uchazeč bude vyloučen z výběrového řízení.

6. Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny včetně platebních a fakturačních podmínek:
Uchazeč stanoví nabídkovou cenu za provedení předmětu plnění absolutní částkou v českých korunách. Nabídková cena bude stanovena jako nejvýše přípustná a nepřekročitelná.
Nabídková cena bude uvedena v členění: cena bez daně z přidané hodnoty (DPH), dále sazba DPH (procentní výše DPH) včetně jejího vyjádření v Kč v souladu se zákonem 235/2004 Sb. ve znění pozdějších změn, a celková nabídková cena včetně DPH v Kč.
Celková nabídková cena bude zpracována oceněním soupisu prací, který je přílohou této výzvy. Uchazeč musí ocenit všechny položky soupisu prací hodnotou vyšší než nula, nesmí žádnou položku změnit ani vypustit. Oceněný soupis prací musí být ve stejném formátu, v jakém byl zadavatelem předán dodavatelům k vyplnění slepý soupis prací.

Není-li uchazeč registrovaným plátcem DPH, potom tuto daň nevyčíslí a skutečnost, že není jejím plátcem výslovně uvede v nabídce (v části, kde je vyčíslena nabídková cena).

7. Obchodní podmínky:
• Termín splatnosti 21 dnů. Fakturace na základě oboustranně odsouhlaseného předávacího protokolu.
• Zadavatel v souladu s ustanovením §46d odst. 2 zákona stanovuje, že technický dozor u téže stavby nesmí provádět dodavatel ani osoba s ním propojená.
• Podrobné obchodní podmínky bude obsahovat závazný text Smlouvy o dílo, včetně záruční doby na dílo, která je požadována minimálně 36 měsíců.

8. Lhůta pro podání nabídky: do 16. 9. 2016 do 12:00 hodin.

9. Zadávací lhůta, po kterou je uchazeč nabídkou vázán: 30 kalendářních dnů. Zadávací lhůta začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek.

10. Požadavky na zpracování nabídky:
Nabídku podá uchazeč v listinné podobě v jednom vyhotovení dle formálních a technických podmínek zadavatele uvedených v této výzvě. Elektronické podání není možné. Zadavatel nedisponuje vhodným elektronickým nástrojem. Varianty nabídek se nepřipouští.
Nabídka včetně veškerých požadovaných dokladů bude u fyzických osob potvrzena uchazečem a u právnických osob bude potvrzena statutárním orgánem uchazeče, nebo osobou pověřenou zastupováním statutárního orgánu. V případě potvrzení nabídky pověřenou osobou doloží uchazeč v nabídce plnou moc, případně platný pověřovací dokument. Uvedené doklady uchazeč předloží v originálním vyhotovení nebo v jejich úředně ověřené kopii.
Nabídka včetně veškerých dokumentů a příloh bude zpracována v českém jazyce. Nabídka nebude obsahovat opravy a přepisy, které by zadavatele mohly uvést v omyl. Nabídku doporučujeme včetně veškerých požadovaných dokladů a příloh řádně svázána do jednoho svazku a dostatečným způsobem zajistit proti manipulaci s jednotlivými listy (pomocí provázku a pečetě nebo nálepkami opatřenými podpisem, případně nezaměnitelným razítkem).
Všechny listy nabídky i příloh doporučujeme v pravém dolním rohu řádně očíslovat nepřerušovanou řadou počínaje číslem 1. Posledním listem nabídky bude prohlášení uchazeče potvrzené u fyzických osob uchazečem a u právnických osob bude potvrzené statutárním orgánem uchazeče dle způsobu podepisování za společnost zapsané v obchodním rejstříku či osobou pověřenou k zastupování statutárního orgánu uchazeče, které stanoví celkový počet listů v nabídce.

Uchazeč podá tištěnou nabídku v souladu s tímto doporučeným členěním:
a) krycí list,
b) obsah nabídky,
c) doklady k prokázání kvalifikačních předpokladů,
d) vlastní nabídka uchazeče, včetně cenové nabídky a oceněného soupisu prací
e) návrh smlouvy o dílo podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče
f) čestné prohlášení o počtu listů.

Jednotlivé části nabídky doporučujeme zřetelně označit předělovými listy, které budou též započteny v číslování listů nabídky.

11. Způsob, místo pro podání nabídek a forma nabídky:
Uchazeči podají nabídku v uzavřené neporušené obálce či jiném obalu s uvedením názvu, adresy a IČO uchazeče a výrazným označením „NABÍDKA ev.č. VZ- 452/2016 „Dodávka a montáž elektrické požární signalizace pro Regionální muzeum v Teplicích Archeologický depozitář Sobědruhy“ a výzvou „NEOTVÍRAT“.
Doporučujeme, aby obálka, či jiný obal, byly odpovídajícím způsobem zajištěny proti manipulaci (spoje obálky by měly být přelepeny a orazítkovány či jinak označeny identifikačním údajem uchazeče). Při odeslání poštou, prostřednictvím osoby, která provádí přepravu zásilek (kurýrní služba), nebo prostřednictvím držitele poštovní licence podle zvláštního předpisu, nabídku doporučujeme zaslat doporučeně.
Nabídky je možno podávat osobně na adresu zadavatele v pracovních dnech, a to: pondělí až pátek od 8.00 do 14.00 hod. do sekretariátu muzea na níže uvedené adrese.

Uchazeči mohou též podat nabídku poštou, prostřednictvím osoby, která provádí přepravu zásilek (kurýrní služba), nebo prostřednictvím držitele poštovní licence podle zvláštního předpisu, na adresu zadavatele:
Regionální muzeum v Teplicích,
příspěvková organizace
Zámecké náměstí 14
415 01 Teplice

12. Práva zadavatele :
Zadavatel si vyhrazuje právo vyloučit uchazeče, jehož nabídka nesplnila požadavky zadavatele uvedené v zadávacích podmínkách, nebo jehož nabídka obsahuje mimořádně nízkou nabídkovou cenu ve vztahu k předmětu veřejné zakázky.
Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit informace uváděné uchazečem v nabídce.
Výběrem nejvhodnější nabídky uchazeči nevzniká právní vztah, zadavatel si vyhrazuje právo jednat o smlouvě a upřesnit její konečné znění. Podáním nabídky vyslovuje uchazeč souhlas s tím, že smlouva bude uzavřena dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami.
Zadavatel si vyhrazuje právo využít jen část předložené nabídky nebo zadávací řízení do doby uzavření smlouvy zrušit.

S pozdravem
Ing. Bohuslav Boček ředitel

Přílohy:
Příloha č. 1 - PD ve stupni DZS + soupis prací vypracovaný Marcelou Procházkovou, Projekce EPS, Balbínova 424/10, 460 01 Liberec 12.
Příloha č. 2 - Vzor krycího listu nabídky
Příloha č. 3 - Vzor ČP o splnění základních kvalifikačních předpokladů dle ustanovení § 53 zákona 

Přílohy:

Regionální muzeum v Teplicích
Příspěvková organizace Ústeckého kraje specializující se na archeologii, historii a přírodu severozápadních Čech. Značnou pozornost věnuje dokumentaci sklářství, keramiky, cínařství a lázeňství a správě vzácných knižních sbírek.

 |  Upozorňujeme návštěvníky, že prostory teplického muzea jsou monitorovány kamerovým systémem a veškeré akce digitálně dokumentovány.

TM design Grafika Clickmedia Webdesign Vytvoření webových stránek